donderdag 12 maart 2009

'FALCON' & 'ZIEN EN WETEN'.


'Like falcons in the air' & 'Zien en Weten'.

Het is niet iedereen bekend dat deze website en weblog elkaar al enige jaren kennen.
De beheerder van de website 'Like falcons in the air' was voor mij de inspirerende
kracht om mijn weblog 'Zien en Weten' op te zetten.
Falcon is een zeer uitgebreide website met voor elk wat wils aan informatie op allerlei gebied. Klik maar eens op www.falcon-air.nl


De maker van deze website 'dreh97' heeft een speciaal plaatsje gecreëerd voor
'Zien en Weten'.

Klik op het pijltje en de door mij geplaatste artikelen worden getoond. Prev en Next zijn knoppen om voor of achteruit te gaan in het menu. Wil je een artikel bekijken klik dan op de titel en je komt vanzelf terecht in mijn weblog. Ik wens u veel kijk- en leesgenoegen. Met dank aan Dreh97.











1 opmerking:

  1. Kijk Kees, dat 2 zestigplussers zoals wij zulke boeiende dingen mogen doen. Wie had dat gedacht als je terugdenkt aan de magere jaren 50 en 60...

    BeantwoordenVerwijderen